15 d’abr. 2013



PREPARA'T PER L'ESTIU


Quin cap de setmana més fantàstic!!! Ha fet uns dies bonísssims ja per anar a la platja. No per fica-se a l'aigua, però si per començar a prendre el sol i treure'ns de sobre aquest color de blanc llet  de la pell.
Jo he sigut una d'aquestes persones, però quan m'he provat el bikini de l'any passat aixxxxx!!!! Em sobrava una mica de panxa!!! Doncs he decidit definitivament anar al gimnàs i fer una mica de dieta, que vol dir??? Doncs menjar de tot però amb menys quantitat i sobretot molt de pu erh, 3 al dia com a mínim. M'ajudarà a cremar els greixos que em sobren. Es un crema greixos natural i va molt bé per tot el tema digestiu, si teniu problemes el pu erh us ajudarà a regular-vos. Us deixo una foto del nostre pu erh estrella, amb vainilla, taronja i maduixa. Espero que disfruteu de la setmana!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada